2015. nov 17.

Kezdetek (2014. december 8.)

írta: drAti78
Kezdetek (2014. december 8.)

Sosem gondoltam volna, hogy valaha blogot fogok írni.

Sosem gondoltam volna, hogy valaha futni fogok.

És sosem gondoltam volna, hogy valaha 120 kg fölé megyek.

De mindezek megtörténtek. Tegnap volt a 36. születésnapom, és a következőt nagyon - de nagyon szeretném úgy tölteni, hogy 100 kg alatti összeget mutat mérleg. Gondolom kitaláltátok, hogy innen a blog neve.

Igazából sosem zavart a súlyom. Valahogy nem igazán érdekel, hogy hogyan nézek ki. A csajozás így is ment, mozogni nem igazán mozogtam, és a súlyomhoz képest kifejezetten sokat bírok.

2004-ben - még 96 kilósan - is sokan mondták nekem, hogy fogyni kéne, meg oda kéne figyelni stb, stb. aztán valahogy csak ekkora lettem. 2012 elején kb. 106 - 110 kiló voltam. Aztán 2013. szeptemberében 125.

Ehhez kellett egy epeműtét /kivették az epehólyagomat/ 2012 szeptemberében, illetve az hogy 2013. januárjában letettem a cigit. Ezt kérte a most már feleségem. Tehát Ő a hibás! :)

Idén március 1 - én volt az esküvőnk, arra leadtam 10 kilót, aztán mostanra csak visszacsúszott kb. 6.

Hogy mi a motivációm?

Egy kicsit talán más mint a többieknek. Nekem annyira nem fontos az egészség. Nem érdekelne a hosszú élet.

Viszont a feleségemmel gyermeket szeretnénk, és őt fel kell majd nevelnem. Sőt, ha még az unokáimat is látni szeretném, akkor nincs más hátra, mint nekiállni...

Remélem nekem is sikerült majd, mint azoknak a bloggereknek, akiknek a rendszeres olvasása adott hitet, illetve kedvet mind a futáshoz, mind az íráshoz.

Szólj hozzá

DrAti