2015. nov 17.

Féltáv - 2015. május 11.

írta: drAti78
Féltáv - 2015. május 11.

Még 50 nap van a fogyókúra kúra részéből. Azért mondom ezt, mert igazából szerintem a nagy részét meg fogom tartani. Vagyis valami életmódváltás féle kezd kialakulni. Egészen megszoktam, hogy nincs vacsora, üdítő, édesség, meg, hogy minden reggel reggelizek. Egyedül a gyalog járok be dolgozni dolgot nem tudom tartani. Egészen egyszerűen nem megy. Túl sok helyre kell napközben elszaladnom. Egyrészt vidékre, másrészt beesik egy két ügyfélhez szaladjak ki stb. Szóval ezt leszámítva megy a dolog, és ha lejár a 100 nap akkor is tartani fogom. Egyedül a nem iszom meg egy fröccsöt/sört sem dolgot fogom felülírni, de hát nehogymár nem fér bele egyszer egyszer egy sör?

A mérlegen egymás után 3x is 116 kilóval kezdődött a súlyom az azt jelenti, hogy kb. 6 kiló ment le. 

Hmmm..... 50 nap /azaz kb. 7 hét/ alatt 6 kiló....

Hát nem is tudom, kicsit azért többre számítottam.

Már éppen nekiálltam volna a szokásos nyafogásomnak, amikor fel kell cipelnem a 2. emeletre ásványvizeket. Na ott jöttem rá, hogy 4 palack ásványvíz milyen nehéz is tud lenni, amikor hosszabban kell cipelni. Na ezt a 4 palack vizet már nem cipelem magammal mindenhova... :) szóval annyira nem rossz.

A futás is jól ment. Délben indultam neki a legnagyobb melegben (24 fok) pénteken, és 150 alatt tartottam a pulzust, olyan 4,5 - 5 km-ig, amikor is elszállt a pulzusmérőm. Nem tudom, szerintem az elem mehetett el. Na onnantól nem foglalkoztam semmivel, csak futottam, ahogy jól esett. Természetesen ezzel a 3 kilivel meg is döntöttem a leggyorsabb 3 km-es időmet. Úgy hogy arra nagyon figyeltem, hogy ne hajtsam túl magam. Nem volt "lihegett a bácsi"...

A héten meg minden lesz. De tényleg! Ma uszoda, és tenisz, kedd - csütörtök speedfitness, szerda uszoda, péntek - vasárnap futás, és lehet még szerdán és pénteken is egy - egy tenisz. Azért ehhez kell egy megértő feleség! :)

Ja és ami még fontos!

21-én hosszú hétvége a családdal Brüsszelben. Ha sikerül addig 115 kiló alá menni, akkor megengedek magamnak egy jó belga, házifőzésű sört! Jaj istenem, de szeretem én a belga söröket! 

/azt hiszem ennél ostobább motiváció nem fordult elő még a fogyókúrák történetében, de hát ez van/

Szólj hozzá

DrAti