2015. nov 17.

Mérleg: 119,5 kg - 2015. február 5.

írta: drAti78
Mérleg: 119,5 kg - 2015. február 5.

A hétvége a sport jegyében telt!

Nemcsak, hogy péntektől hétfőig síeltem (hétfőn régi önmagamat idézve egészen jól). Közben ment a telómon az endomondo, úgyhogy február 2-n este rövid időre a 4. helyen voltam a DK februári kalóriaégető kihívásában.

Hát még, ha a délutáni és az esti sport tevékenységet is feltöltöttem volna!

De arról igazán nem tehetek, hogy az endomondo-ban nincs az egyéb sportok közt az ulti! Amúgy ultiban annyira iszonyatosan elvertek, hogy komolyan gondolkodtam azon, hogy rituálisan megeszem a paklit!

Na mindegy. Következzenek a sikerek:

1, a héten eddig minden nap sportoltam /hétfő: síelés, kedd: úszás, szerda: futás, csütörtök: úszás). Holnapra és vasárnapra futást tervezek, szombatra meg jógát, vagy valami gimnasztika, nyújtásféleséget. Majd kitalálom.

2, súly: nem néztem vissza, de szerintem eddig a legkevesebb. Legalábbis idén mintha az lenne. Nem különösebben érdekel egyelőre, de azért jó érzés.

3, kaja: eddig tartva. Ugye ezt csak februárban kezdtem el figyelni, tehát nem egy nagy valami, de egyelőre ok. Tegnap ugyan voltam egy munkavacsorán, ahol nehéz volt megállnom, hogy ne rendeljek valami zsírban tocsogó, hasábburgonyás finomságot, de végülis hal lett petrezselymes krumplival. /az más kérdés, hogy a tartármártásnak - AMIT NEM IS KÉRTEM, CSAK ÚGY KIHOZTÁK!!! - nem tudtam ellenállni, de hát ez van

4, ÚJ REKORD!!!: az új 1 km-es csúcsom: 6:16!!! Alig tudtam befejezni a melót 4 körül és 6-kor mennem kellet valahova, tehát a 5,5 km reménytelen volt /fürdés, bemelegítés, levezetés stb./ ezért csak 4 km-t vállaltam be. Gondoltam meghajtom az elejét. Egész jó lett, legalábbis nagyon, nagyon elégedett voltam magammal. Szuszogtam a végén rendesen, de legalább nem látta, hallotta senki... :)

Szólj hozzá

DrAti