2015. nov 17.

Még 89 nap... - 2015. április 2.

írta: drAti78
Még 89 nap... - 2015. április 2.

Egész jól haladok. A kaját teljesen jól tudom tartani. A kocsi elhagyása sem okoz gondot. Kifejezetten élvezem, hogy besétálok dolgozni, meg hogy haza. Mondjuk amikor havaseső esett, akkor kocsival jöttem...

De hogy a nyavajába lehet áprilisban havazás...

Na mindegy.

Voltam újra (végre) futni és elképesztően jól esett. Legszívesebben meg sem fordultam volna féltávnál (3km), de győzött a józan ész - na meg féltem, hogy Laci edző leb..sz - úgyhogy szépen megfordultam. De még a végén is úgy éreztem, hogy ki tudnék futni a világból. Imádtam.

Amúgy súly ügyben 119.9 kg a ma reggeli adat. Ez a program kezdetéhez képest - 2.9 kg. Amúgy az "abszolút nullához" /vagyis a legkisebb súly mióta a blogot írom/ csak + 0,2 kg. Szóval úgy néz ki visszahoztam a betegség, nászút kombó előtti súlyomat. 

Az viszont - megint - gond, hogy a masszőröm szerint elképesztően rossz állapotban vannak az izmaim. Gyógymasszőr, és az izom letapadása alapján gondolja ezt. Szerinte túledzem magam, és heti max 2 futást javasolt. Illetve leginkább azt, hogy ne fussak, hanem ússzak amíg le nem megy a súlyom... De én nem érzem, hogy baj lenne. Meg futni akarok.

De jó hír is van: holnap - ha az idő is engedi - együtt futunk a feleségemmel. Már alig várom!

Szólj hozzá

DrAti