2015. nov 17.

109,8 kiló! - 2015. augusztus 31.

írta: drAti78
109,8 kiló! - 2015. augusztus 31.

Szeptemberre terveztem alámenni a 110 kilónak.

Augusztus 30-án reggel 109,8-al mérlegeltem... ugye ha nem lenne utolsó pillanat, akkor ...

De legalább megvan. Ráadásul úgy, hogy karnevál volt a hétvégén Szombathelyen. Az meg ugye elég komoly eszem iszomot jelent, de valahogy sikerült megállni a dolgot.

Igaz futni nem bírtam elmenni. Azt vettem észre, hogy ha egy kicsit is iszok alkoholt, akkor másnap képtelen vagyok mozogni. De ilyen két - három sör után már érzem magamon, hogy nehezebben mozgok, és semmi kedvem az egészhez. 

A dolgot nehezíti, hogy csütörtökön indulok Olaszországba, és csak hétfőn jövök haza. Na ott megint érdekes lesz a futás, de majd meglátjuk. Mindenesetre futócipőt viszek. A kocsiba befér...

Szólj hozzá

DrAti