2016. aug 22.

Heti összefoglaló 34. hét (107.2 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló 34. hét (107.2 kg)

A múlt héten azzal búcsúztam, hogy remélem a héten sikerül 107,5 kiló alá menni.

Jelentem a feladat maximálisan sikerült. Csütörtökön este megint sörözés miatt kimaradt a vacsora (majd meghaltam olyan éhes voltam, de a kalóriaszámot elértük sörrel, úgyhogy nem ettem semmit) és így péntek reggelre 106,4 kilót mutatott a mérleg. Ami ugye a tophoz képest több, mint 20 kiló fogyás!

Egyelőre ezt nem ünnepeljük, mert a kiugró eredményt hamar korrigáltam.  Másnap már 107 fölött voltam, de azóta se mentem 107.5 kiló fölé. Ha majd egymást követő 7 napon keresztül sikerül akkor megünnepeljük a 20 kiló fogyást, addig csak egyszeri sikerként könyvelem el. Örülök neki de amíg nem tartós, addig nem sokat ér.

Az edzések jól mentek megcsináltam mind a 4 futást, és a 2 speedet is.

Hétfő: Konditerem az eső miatt. Legutóbb nem vittem papucsot, tusfürdőt, és törülközőt. Most ezeket mind. De most okosan nem vittem magammal pulzusmérő órát... Azt hittem tökön szúrom magamat, amikor rájöttem, hogy a komplett cuccot (óra, pánt stb) otthon hagytam. 

45 perc 120-130 közt, közte 3x5perc 130-135 közti "tempó". A tempók előtt, után és közte 2 perc pihi. Az első 20 perc 8:31 perc/km közt volt. 2 és fél percenként néztem a pulzust a futógép pulzusmérőjén és végig 125 alatt volt. Vigyorogtam is rendesen, hogy milyen menő vagyok. Az 5 perces tempóknál 7:30-as időt állítottam be. Szintén 2 és fél percenként néztem mindig ok volt. /na jó az utolsónál 137, de úgy gondoltam belefér/. Szóval tudok futógépen 7:30-as tempót 135-ös pulzussal. Ebből is látszik, hogy mennyire más a futópad. 4,6 km lett a végére. Ami a 8 perc pihenőt figyelembe véve nem is rossz.

Kedd: Speedfitness. Nyomtam nagyon. 

Szerda: 45 perc 120-130-as pulzus közt. Nem száradt meg a kompressziós zoknim, a másikat meg lusta voltam elővenni, így anélkül futottam. Amióta szigorú PK van, azóta először. És tuti, hogy utoljára is. Egyszerűen úgy éreztem bármit is csinálok emelkedik a pulzusom. Tényleg iszonyat sokat jelent a kompresszió. Kicsit fájt a végére a hátam, úgyhogy tényleg ideje lenne elkezdeni a plankinget, de az az igazság, hogy Vilmos mellett az is csúcs, ha egyáltalán edzésre eljutok, nemhogy még extra planking itthon... A zokni hiánya a sebességen is meglátszott: 8:24-es legjobb kili mellett 9:25-ös legrosszabbat sikerült teljesíteni. Az átlag is 9 perc feletti lett, aminek nagyon nem örültem, dehát zokni nélkül ez van.

Csütörtök: Semmi extra. Speeden megint beleadtam mindent.

Pénteken egy meló szétcseszte a napom, csak este 8 körül értem haza, halál fáradtan és éhesen. Ki is maradt az aznapi futás.

Szombat: Pihenőnap lett volna, de gondoltam bepótolom a péntekit. Este mentem a szomszédommal, és teljesen korrekt beszélgetős futás lett. 45 perc 120-130 közt, közte 3x5perc 130-135 közti "tempó". Ugyanaz, mint hétfőn. A végére 5,37 km jött össze, ami a 8 perc sétálós pihenést figyelembe véve nem is rossz. Az átlag így is 8:30 lett, vagyis több, mint fél perccel jobb, mint a szerdai. Hiába a zokni az zokni... :)

Vasárnap: 60 perc 120-130 közti pulzussal. Kicsit féltem, hogy a tegnapi futást érezni fogom, de ok volt a lábam. Kicsit ugyan néha pár percig fájdolgált a térdem, de mindig hamar elmúlt. Remélem ez csak úgy jött, és nem valaminek a kezdete... A végére 7 km-t futottam 8:45 km/perc átlaggal. Kicsit csaltam, mert a 60 perc a futópálya ellentétes oldalán járt le, és a maradék 200 métert még hozzácsaptam, hogy meglegyen a 7 kili.

Ami még fontos, hogy Gergő azt mondta többet ilyet nem csinálhatok. Ha egy edzés kimarad, akkor az kimaradt. Nem pótoljuk, mert ezzel borítjuk a kötelező regenerációt, és sérülést kockáztatunk. Egy edző nem csak úgy találomra rakja össze, hogy mit mikor, hanem van valamilyen rendező elv szerint. Na pont ezt a rendező elvet rúgom fel, ha össze vissza rohangálok. Szóval több pótlás nem lesz, tehát még jobban figyelnem kell arra, hogy az előírtat betartsam.

És ami még fontos! Szerintem semmi sem bizonyítja jobban az eltökéltségemet, hogy vasárnap Haladás meccs helyett edzettem. Az aranylábúak nélkülem is megverték a Paksot 3-1-re, ennek megfelelően a vasárnapi futásomat nekik ajánlom! :) /nem mintha ez bárkit is érdekelne.../ Nade az, hogy én Hali meccs helyett inkább itthon maradok és futok egyet. Na azt azért nem gondoltam volna, még pár hónappal ezelőtt sem.

A héten benevezek a szombathelyi futóversenyre. Még 5 hét van a következő 10 km-es versenyemig. Jó lenne addigra 105 kiló alá csúszni valahogy. És nagyon nagyon jó lenne 65 perc alatt beérni!

Szólj hozzá