2018. feb 02.

A februári mesterterv

írta: drAti78
A februári mesterterv

Most hogy kicsit nyugodtabbak az éjszakák, és végre tudom értelmezni a "szép álmokat" elköszönést itt az ideje, hogy egy jó kis új céllal és tervvel kezdjünk neki a dolgoknak. Már nem számolom, hogy hányszor és miket terveztem el. Megtanultam ezzel együtt élni. Én már csak ilyen vagyok. Tervekben nagyszerű, megvalósításban meg... 

Na de most majd  - talán - minden más lesz!

Rövid távra tervezünk, hogy lássuk a végét! Tehát nézzük a februárt.

A Warrior challenge továbbra is ott van a célok közt. A sérülésem miatt kicsit később, olyan április közepe-vége felé tervezem a próbát. Ez tehát nem része a februári tervnek.

A terv röviden: minden nap edzés.

Hétfő - szerda - szombat: kettlebell, illetve funkcionális tréning

Kedd-péntek: úszás

Csütörtök - vasárnap: futás

Az úszás a tulajdonképpeni pihenőnapom lesz. Az elején 500 méter lassú mellúszásban. Konzultáltam orvossal, aki kifejezetten azt mondta, hogy ha már olyan hülye vagyok, hogy tényleg heti 3 erősítő edzés mellett még futni is akarok 115 kilósan, akkor legalább ne pihenőnapot tartsak, hanem kifejezetten lassú, de hosszan kivitelezett mozdulatokkal ússzak. Utána meg egy negyed óra a meleg vízben, hogy kilazuljanak az izmok. Na ez tutira menni fog. Imádok dögleni a medencében!

A futást ha nem is teljesen az elejétől, de nagyon óvatosan akarom kezdeni. Vasárnap 5, csütörtök 3 km. Természetesen pulzuskontrollal. Aztán minden alkalommal 500 méterrel növelem a távot. Az február végére heti 13 km. Az nem sok. Annyit bírni fogok.

Kilóban 110 alatti eredménnyel lennék elégedett. Úgy terveztem, hogy 115 alatt leszek február 1-én. 115,8 kiló voltam. Nem tökéletes, de nem is fogok a kardomba dőlni. 5-6 kiló mínusz egy hónap alatt nem lehetetlen feladat. Pláne ekkora kiinduló súlyból.

Rögzítsük még egyszer a biztonság kedvéért: 2018. 02.01: 115.8 kiló

Sokadszorra, és ismételten, de újra nekivágunk!

Szólj hozzá