2017. már 02.

124 nap és teljes tanácstalanság

írta: drAti78
124 nap és teljes tanácstalanság

469303_gondolkodik-ferfi-kerdes-narancs-felirat-fej.jpgJó régen nem jelentkeztem. Majdnem egy hónapja.

A február nem úgy sikerült, ahogy elterveztem, bár ebben olyan különösebb meglepetést nem látok. Továbbra is tulajdonképpen alvajáró üzemmódban közlekedünk a nejemmel. Ez a kialvatlanság mindenre rányomja a bélyegét. Amikor fáradt vagyok, és úgy nagyon de nagyon elegem van mindenből, akkor egészen egyszerűen nincs erőm se, edzeni menni, és - ami a nagyobb baj - se ellenállni a kajáknak. Vilmosunk gond nélkül elalszik fél nyolckor, de aztán felkel éjfélkor, és onnantól kezdve óránként, másfél óránként reggelig. Nincs sokat ébren, sokszor csak egy kicsit felsír, de mi meg vagy visszaalszunk vagy nem. Általában nem. A feleségem szerintem 4-5 hónapja nem aludt 3-4 óránál többet egyhuzamban. Fogalmam sincs hogy van van még életben. :) És persze kettőnk közül ő bírja jobban! Hihetetlen az anyák mindent kibíró ereje.

Fogyás ügyben az egyetlen jó hír, hogy nem híztam. 110+-ban vagyok. Kicsit 110 felett. Bár a héten nem álltam mérlegre.

Tekintettel arra, hogy nem tudok edzéstervet tartani fájó szívvel de megkértem Gergőt, hogy ne írjon több edzéstervet.

Minek?

Hogy Ő jól megírja, én meg jól nem csinálom meg?!?!

Lássuk be ennek nem sok értelme lenne.

Ami a legnagyobb gondom az az, hogy pillanatnyilag nem is látom a kiutat. Nem is áltatom magamat azzal, hogy különböző edzésterveket rakok össze, meg különböző keresztedzés variációkat. Úgyse fogom megcsinálni. Alvás nélkül nehéz. A legdurvább az, hogy még időm lenne is rá. Jó nyilván azért mert hajnali 5-fél 6-kor már ébren vagyok. A munkámat sikerült úgy átszervezni, hogy sokkal kevesebbet melózok, mint régebben. A feleségem meg igazán példaértékű, ahogy mellém állt a bajban. A hónap edzéseit annak köszönhetem, hogy szabályosan elrugdosott otthonról. Ráadásul úgy néz ki, hogy ő is újra felhúzza a futócipőt. Úgy tűnik tényleg jó ötlet volt elvenni:)

A hónapnak van sportsikere is! Új rekordot futottam 5 km-en. Az új egyéni csúcs 32:59! Ez ugye 6:37-es átlagnak felel meg.

Egyáltalán nem készültem rá. A dolog úgy történt, hogy Orsika meghallotta, hogy a barátaink mennek márciusban Sárvárra futóversenyre. Erre kitalálta, hogy menjünk mi is. Az anyja meg, hogy akkor tünés edzeni.

Megbeszéltük Orsival, hogy próbából futunk 5 km-t. Ez lesz ugyanis a verseny távja. Azt is megbeszéltük, hogy nem hagyom ott Orsit, futunk az ő tempójában. Nem futok el, maradok vele.

Jelentem Orsika a legaranyosabb kislány a világon, mert megvárt a cél előtt...

Komolyan!!! Vagy két éve rohangálok, Ő meg csak úgy kimegy a pályára, és simán odaver nekem!!! Na jó az is igaz, hogy 12 és fél éves, és azért a tenisz edzések, meg a mindennapos testnevelés edzi rendesen.

Olyan édes volt, ahogy lassan kocogva nézegetett hátrafelé, hogy mikor jön már az a lassú medve. :)

A verseny március 18-án lesz. Azért jó lenne pár kilóval könnyebben, meg némi plusz kilométerrel a lábamban rajthoz állni. Meg ne adj isten egy hatalmas pihentető alvás után... :)

Szólj hozzá