2015. nov 17.

Új rekord 5 km-en! - 2015. június 8.

írta: drAti78
Új rekord 5 km-en! - 2015. június 8.

Egyszerűen megőrülök a melegtől! Nem vagyok képes rávenni magam, hogy fussak. Uszodába szívesen megyek, ami fogyás szempontból fontos, lehet ugyanolyan jó, ezt nem tudom, de én ugye futni szeretnék, és abban elérni - magamhoz képest - jó eredményeket.

Azt hiszem kénytelen leszek reggel beiktatni edzéseket, mert délutánra egyrészt már úgy kókadozom a melegben, mint valami fiúkollégiumi fikusz, másrészt ha este 8-9 körül indulok el futni, akkor annyira felpörgök, hogy egész éjjel nem alszom. Szóba jöhetne még a légkondis konditerem, de ha mínusz 6 fokban ki tudtam menni futni, akkor nehogymár nyáron menjek terembe!

Szóval át kell szerveznem a napjaim.

De volt előnye, ennek a melegnek.

Pénteken reggel fél 8-kor vittem el a feleségem dolgozni. 9 - negyed 10-ig volt szabadidőm, ami ugye azt jelenti, hogy bemelegítés - nyújtás stb. miatt max. 45 percem volt futni. Gondoltam akkor nem a szokásos 135 - 145-ös pulzus környéki futásokat csinálom, hanem kicsit elengedem, és ahogy januártól májusig, azaz 155-ig felmehet.

Marha jó volt! Komolyan mondom meg kellett kicsit húznom az elejét, hogy egyáltalán felemelkedjen a pulzusom 150 fölé. Reggel volt, még a szerveztem álmos volt, nem volt meleg, és volt rajtam kompressziós zokni is. Szóval remekül éreztem magam. Különösebb megerőltetés nélkül javítottam 2 perc 30 másodpercet, az eddigi legjobb időmön. És mondom, mindezt pulzuskontrollal. Egyszer sem ment el, végig tartva, hogy ha 155 fölé menne belassulunk. 

Szóval most nagyon büszke vagyok magamra. De ez egyszeri alkalom volt, úgyhogy meg kell próbálnom megoldani a hajnali lassú, hosszú futásokat.

Istenem! Miért kell ennek ennyire bonyolultnak és nehéznek lennie! A f..ért híztam el ennyire... :)

Szólj hozzá

DrAti