2015. nov 17.

Tisztítókúra - 2015. június 29.

írta: drAti78
Tisztítókúra - 2015. június 29.

Tegnap kezdtük a tisztítókúrát.

Hát voltak mélypontok. 

A mai nap már kicsit talán jobb, de tegnap délután 3-4 óra körül majdnem feladtam az egészet. Szerencsére feleségem beleállt a történetbe, úgyhogy átlökött a holtponton. Aztán estére Ő került bajba - iszonyatosan elkezdett fájni a feje - de akkor meg én voltam ura a helyzetnek.

Jelenleg kicsit álmos és fáradt vagyok. Ezt betudom a kávé hiányának. Kicsit fáj a gyomrom, és a fejem is. Ezt meg annak, hogy két napja nem ettem semmi mást csak zöldséget.

Ráadásul igent mondtam egy teniszre. Már jeleztem a páromnak, hogy ne várjon tőlem ma valami túlzott teljesítményt.

Remélem lesz értelme ennek az egésznek.

És már alig várom a vasárnapi marhahúst!

:)

Szólj hozzá

DrAti