2015. nov 17.

Mire nem jó a blog?! - 2014. december 11 -

írta: drAti78
Mire nem jó a blog?! - 2014. december 11 -

Na az is biztos, hogy tegnap nem mentem volna el futni, ha nincs ez a blogolósdi...

Későn végeztem, volt még egy csomó munkám, el is fáradtam stb. Gondolom ezt mindenki ismeri. Már jött is a jól ismert kifogásgyár, hogy majd holnap úgyis pihenőnap van, majd bepótolom... de azt hiszem ezt nem kell részleteznem.

De aztán eszembe jutott, hogy egy hétfőn indított blogon nagyon jól fog mutatni, hogy szerdán már nem sikerült tartani a tervet, úgyhogy erőt vettem magamon, és persze amint elkezdtem futni már minden rendben is volt. 

A futás kicsit nehezen indult, mert éreztem a lábamban a tegnapi hot iront, de végülis sikerült 7,30-as tempóban fél órát futni, úgy hogy csak a legvégén ugrott fel egy pillanatra 180-ra a pulzusom. Az azért elég vicces lehetett, amikor futógépen egyenletes tempóban futva próbálom meg lejjebb vinni a pulzusom. A módszerem annyi volt, hogy próbálta nagyobbat lépni, illetve amikor rájöttem, hogy ez hülyeség, mert csak szétesik a mozgásom, akkor kényszerítettem magam, hogy lassabban lélegezzek. Szép lassú belégzés, lassú kifújás.

Egészen addig jól is ment, amíg bele nem szédültem... :) 

Most azon gondolkodom, hogy jövő héten 8,1 km/h vagy 8,2 km/h-val fussam le a félórámat.

Nagy kérdések, ugye... :)

Szólj hozzá

DrAti