2015. nov 17.

Mérleg 0,00 kg (-120, valamennyi), avagy tartsd a tervet... - 2015. január 22.

írta: drAti78
Mérleg 0,00 kg (-120, valamennyi), avagy tartsd a tervet... - 2015. január 22.

Azt gondolom, hogy a fogyásnak van az a pontja, amikor hirtelen beindul a folyamat. Na én elértem! Több, mint 119 kilót fogytam egy hét alatt!

Az szerintem csak szőrszálhasogatás, hogy a mérlegből kifogyott az elem. Biztosan lesz, aki azt mondja ez nem számít, meg nem tekinti eredménynek, de hát nem lehet mindenkinek megfelelni...

Szóval cél elérve! Én hülye meg azt hittem, hogy sokkal több időbe, energiába és lemondásba kerül majd elérni a 100 alatti súlyt...

Amúgy, ha ezt a kis apróságot nem számítjuk, akkor a hétnek az a tanúsága, hogy TARTSD A TERVET, ne hagyj ki alkalmat. "Holnap majd bepótolom." Na persze!!!

Hétfőn játszottam Orsikával és nem volt szívem elmenni futni. Na jó a lustaság is ott motoszkált. Majd kedden megyek, nyugtattam magam. Persze kedden vendégek, akiket még korábban hívtunk segíteni felfúrni képeket meg ilyenek. Kb. kilenckor mentek el...

Tehát eljött a szerda.

Na arra viszont büszke vagyok.

Egyfelől megvolt az első 5 + -os futásom, másfelől kb. 500 m után úgy érzetem, mintha ólomlábaim lettek volna. K...ra nem értettem mi van, aztán rájöttem, hogy egyáltalán nem ebédeltem. Na úgy meg nehéz este hat körül futni. De valahogy átlendültem a holtponton, aztán sikerült is 5,7 km letolni. Igazából több is ment volna, de 5,5 km volt a terv. Ahhoz meg, mint a címben is utaltam rá, tartani kell magam.

Ja és a futás:

https://www.endomondo.com/workouts/461903261/19471919

Szólj hozzá

DrAti