2015. nov 17.

Akkor van baj, amikor a hülyeség a kitartással párosul! - 2015. augusztus 10.

írta: drAti78
Akkor van baj, amikor a hülyeség a kitartással párosul! - 2015. augusztus 10.

De akkor nagyon!

Ma reggel úgy döntöttem nem halogatok, hanem a nap indításaként elmegyek futni. Este úgyis sokáig dolgozok, meg tutira közbejönne valami, úgyhogy csináljuk!

Csak azzal nem számoltam, hogy irgalmatlan meleg lesz már reggel is. 7.45-kor indultam, és kb. negyed 10 - fél 10 körül értem haza. Az otthoni árnyékban, és második emeleten lévő hőmérő 27 fokot mutatott...

Az ugye annyit jelent, hogy a tűző napon volt legalább 33-35 fok.

Nem is volt pulzuskontroll. A 2 km-től elszállt a pulzusom, és szép lassan emelkedett - a hőmérséklettel együtt - bármit csináltam. Futottam két iszonyú lassú kilométert - utólag visszanéztem 9 és fél perc körüli volt mindkettő - de nem ment vissza. Úgyhogy hagytam az egészet, és csak szép lassan lefutottam a 9 kilométerem.

Lehet a dologban közrejátszott a melegen kívül az is, hogy futás előtt L-Carnitint ittam. Nem tudja valaki, hogy az hogyan hat a pulzusra? Mert nekem gyanús, hogy megemeli. Úgyhogy többet futás előtt ilyet nem iszok.

A hülyeség még nem ez. /Bár ez is lehetne.../

Futás után még toltam egy speedfitnest! OKOS FIÚ!!! NAGYON!!!

Végülis érdemes rengeteget olvasni a regenerálódás fontosságáról, meg arról, hogy nem az edzésen fejlődsz, hanem két edzés közt stb. Ez azért jó, mert jól felfegyverzed magad mindenfajta tudással, aztán nagy ívben sz..sz rá! 

/ezt a posztot múlt héten kedden aug. 4. írtam, de valamiért vázlatban maradt.../

Szólj hozzá

DrAti