2015. nov 17.

171 nap - 2015. október 27.

írta: drAti78
171 nap - 2015. október 27.

Ennyi van hátra a Vivicittáig.

Két hete szerdán megkezdtem a felkészülést. Tekintettel a zuhogó esőre - és a feleségem tekintetére - nem a szabadban, hanem egyelőre futópadon. 5 km 7 és fél perces kilométerekkel. Kicsit nehezebben ment, mint vártam, aztán utána toltam megint futópadom 6 km-t szintén 7 és perces idővel.

Nagyon nem tetszett, hogy majdnem meghaltam mindkétszer aztán múlt hét kedden végre újra szabadban. Leírhatatlanul jó érzés volt! Nem is értem, hogy miért bírok kihagyni ennyi időt. Végig néztem a havi statisztikáimat. Hát valami egészen elkeserítő!

Összesen két olyan hóna van az évben, ahol havi 50 km fölött végeztem! Volt egy - a június - amikor mindösszesen 9 km-t futottam. Na ennek egyszer és mindenkorra vége! Így nem lehet komolyan gondolni sem a fogyást, sem a futást. /Na jó a fogyást lehet, de nem az a cél./

Ráadásul vasárnap kisebb másnapossággal küzdöttem - tekintettel arra, hogy a Hali megverte a Videotont és kicsit megünnepeltük - megint elmaradt a vasárnapi futás. Tegnap és ma 7 óra után értem haza, és nem volt erőm elmenni futni. Tehát ez a hónap sem lesz 50 km felett. /Jelenleg 25 és már csak kétszer tudok elmenni, tekintettel a szünnapra./

Szóval ezentúl nincs mese. Vissza kell térnem a klasszikus és egyetlen működő módszerhez.

- Ismét vacsoramegvonás

- Ismét alkoholtilalom, ezúttal megbolondítva a cigi letételével

- Heti 3 futás, ezúttal tényleg :)

- 1,5 liter salaktalanító tea naponta

Tudom, hogy ezt már párszor eldöntöttem, de most kaptam extra motivációt is. Jóbarátom - nevezzük az egyszerűség kedvéért Bagolynak - elkezdett futni. Egészen hihetetlen amit művelt! Kb. a 3-4 alkalom után 7 perc 10 másodperces 8 km-t futott. Ja és 4 km-en 6:30-as kilométereket csinált meg. Igaz, hogy csak 90 kiló. Tehát ismét a régi igazság került elő. Ekkora súllyal nem lehet gyorsan futni.

Hogy őszinte legyek jelenleg nem hiszem, hogy meglesz a 60 perces 10 kili, de továbbra is élvezem a futást. Hatalmas vigyorral az arcomon futok, és azt gondolom, hogy ez legalább annyira fontos, mint a sebesség.

Aztán majd meglátjuk, mi lesz a Vivicittán...

Mondtam már, hogy 171 nap múlva lesz? Az kevesebb, mint hat hónap!!! :)

Szólj hozzá

DrAti