2018. már 31.

Kell egy cél. Ismét. Sokadszorra.

írta: drAti78
Kell egy cél. Ismét. Sokadszorra.

Februárban azt terveztem, hogy mindennap fogok edzeni valamit. Ezt végülis nagyjából sikerült teljesíteni. Igaz iszonyat beteg voltam a hónap jelentős részében, de csak két olyan nap volt, amikor egészséges voltam, és nem edzettem. Az meg nem is rossz.

A március már nem ment ennyire jól. Munka, illetve a választások miatt rengeteget kellett melóznom, ráadásul Vilmos sem volt a legjobb alvó, ebben a hónapban. Sajnos meg kell, hogy állapítsam, hogy amikor fáradt, beteg stb vagyok, akkor kizárólag kajával tudom vigasztalni magamat. 

Ennek meg is lett az eredménye! Soha nem látott mélységekbe emelkedett a súlyom. Ma reggel: 119.9 kiló voltam. 

Szóval sajnos nincs más hátra ismét el kell kezdenem sanyargatni magamat.

Körbenéztem a neten, és találtam egy siófoki félmaratonra felkészítő edzéstervet. Június 9-én (azaz 14 hét múlva) indul. 20 hetes. A belépési feltétel 65 perc alatti 10 km.

Tökéletes!

14 hetem lesz arra, hogy visszanyerjem a régi formámat, és még egy kicsit javítanom is kell rajta. Ez tetszik!

Tegnap el is mentem egy tesztfutásra. Nem voltam benne teljesen biztos, hogy 5 km-t le tudnék futni, ha tempót is próbálok mellé tenni, ezért úgy döntöttem, hogy egy 3 km-es távval mérem fel, honnan is indulok.

Jelentem egész jó a helyzet! Az elmúlt évek futásai nem múltak el nyomtalanul.

3-km-en a legjobb időm 18:21 volt, amit tavaly októberben futottam. A legjobb Cooper teszt eredményem: 2:02 volt.

Ehhez képest tegnap (majdnem 120 kilósan) a 3 km 19:06, a Cooper teszt:1:98 lett.

Tehát 12 perc alatt a legjobb eredményemtől összesen 40 méterrel maradtam el, 3-km-en meg 45 másodperc a különbség. Azt azért hozzátenném, hogy valószínűleg 5-km esetében már nagyobb lenne, 10 km-en meg valószínűleg meghalnék, de innen indulunk. Lesz ez még jobb is.

Ketten vágunk neki a felkészülésnek Mészáros András barátommal. Ő még sosem futott 10 km-t, egyelőre lassabb is nálam, viszont a múlt hónapban 80 kilométert futott, és minden este tud aludni!!! Szóval jó kis meccs lesz ez kettőnk közt, és jelenleg megjósolhatatlan a végkifejlet!

Húsvét hétfőn indulunk, és remélem ez a tervem nem fog olyan véget érni, mint az elmúlt másfél évben eddig valamennyi!

Mindenkinek boldog Húsvéti ünnepeket!

Szólj hozzá

DrAti