2017. sze 16.

Felkészülés Siófokra 2/12 hét

írta: drAti78
Felkészülés Siófokra 2/12 hét

Eddig még minden rendben.

Nem. Ez nem a zuhanás közben nyugtatja magát a szerencsétlen monológja. (Aki nem látta az 1995-ös Gyűlölet című francia filmet, az nem érti miről beszélek. Amúgy a film elképesztően jó, tehát ha van egy szabad másfél órátok nézzétek meg.)

Na szóval minden rendben. Most éppen hajnali 5 óra van, és mivel már lassan két órája ébren vagyok, gondoltam írok a blogra. Nemsokára indulunk haverokkal Olaszországba. Viszek futócipőt, de eléggé szkeptikus vagyok az edzést illetően. Arra mindenképpen jó a kirándulás, hogy ezentúl a péntekkel lezárom az aktuális hetet, így legalább nem ugyanazon a napon írjuk Lacival a heti beszámolókat.

Na szóval, nézzük a hetet.

Hétfő: 45 perc laza szerepelt a programban. Végül 41 perc lett belőle mert valami egészen durva eső zúdult a nyakamba az utolsó percekben. A futás nagyon jól ment. 145 körüli pulzussal csináltam 7:30 körüli kilométereket. Mármint kettőt. A többi 8 perc feletti lett, kivéve a végén amikor is haza kellett rohannom az eső miatt. A vége 5.4 km lett.

Szerda: Tempóedzés Ákossal. Nagyon nagyon nagyon élveztem. És jól is ment. (Monjuk ez a kettő általában összefügg...) Egy km bemelegítés után. 3x1 km tempó, max 170-es pulzussal. Közte kifejezetten sok szerintem olyan 5 perc pihenő. Az első tempó kereken 6:00 lett 150-es átlagpulzussal (max:162)!!! Na azért ezt nem gondoltam volna magamról! A 2 km 6:14 átlagpulzus: 156, max: 166. A 3 km-re azért szétestem picit. 6:38-as idő, Átlagpulzus: 159, max: 173. Ez egyébként a Polar M430 hiányossága miatt. Amikor szól, hogy HELÓ HAVER!!! Sok lesz, akkor már hiába lassítok a pulzus egy darabig még emelkedni fog.

Péntek: 45 perc laza. Na erre vagyok a legbüszkébb. 5 km-t futottam. A leggyorsabb az utolsó volt (7:29), a leglassabb a harmadik 7:36. Szép egyenletes 7:30 körüli kilométerek, mindezt 144-es átlagpulzussal. Gyönyörű!!!

Most viszont sajnos be kell fejeznem. Bocsánat, hogy ez a mostani kicsit összecsapott lett, de mennem kell a Duduért, mert indulunk nyaralni!!!

:) 

Szólj hozzá

DrAti